ŠKODA KAROQ: Τα κάνει όλα και συμφέρει


Skoda Karoq 1,6 TDI 116 PS – Δοκιμή

Οδηγήστε το Skoda Karoq πρώτοι στην Α. Μακρής αε, κλείστε το Test Drive σας εδώ ή καλέστε στο 2102715445 – 6

To νέο Skoda Karoq είναι ένα μοντέρνο, πολύ πρακτικό και στο πνεύμα της εποχής SUV και μάλιστα σε σούπερ τιμή.

Το νέο Skoda Karoq -το όνομα προέρχεται από αυτόχθονες της Αλάσκας- σε σχέση με το Yeti που αντικαθιστά έχει μεγαλώσει σχεδόν «ένα νούμερο»: To μήκος του είναι 4.382mm (-315mm από το Kodiaq), τη στιγμή που το πλάτος είναι στα 1.841mm και το ύψος στα 1.605mm. Κτισμένο πάνω στην ξακουστή MQB πλατφόρμα της VW, το Karoq είναι πλήρως εναρμονισμένο με τη σύγχρονη σχεδιαστική γλώσσα της τσέχικης φίρμας θυμίζοντας Kodiaq υπό κλίμακα. Ωστόσο το Karoq διαθέτει τη δική του ταυτότητα, η οποία τονίζεται με τα διαφορετικά φανάρια και την ιδιαίτερη σχεδίαση στο πίσω μέρος.

Η ικανή απόσταση από το έδαφος (172 χλστ.) επιτρέπει στο Karoq τις light εξορμήσεις μακριά από το κλεινόν άστυ.

Ποιοτική και πρακτική καμπίνα επιβατών

Η καμπίνα επιβατών ξεχωρίζει μιας και το ταμπλό έχει μια εμφανή οριζόντια διχοτόμηση με την οθόνη αφής σε κεντρική θέση να αποτελεί μαγνήτη για τα βλέμματα και να «δένει» ωραία με τον κρυφό ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας. Ο πίνακας οργάνων είναι ο κλασικός αναλογικός και το τονίζουμε διότι το μοντέλο μπορεί να εφοδιαστεί και με ένα πλήρως ψηφιακό και ελεύθερα διαμορφώσιμο πάνελ ελέγχου. Στα δυνατά στοιχεία του Karoq ανήκει σίγουρα η ποιότητα κατασκευής η οποία εκφράζεται τόσο από την απουσία θορύβων και τριγμών, όσο και από την παρουσία γενναιόδωρης απαλότητας μαλακού πλαστικού, σε μεγάλες περιοχές του ταμπλό και μέχρι αρκετά χαμηλά.

To Karoq είναι το πρώτο Skoda στην ιστορία με δυνατότητα επιλογής ψηφιακού πίνακα οργάνων.

Το Karoq εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις πληθωρικές του διαστάσεις για να προσφέρει μια ευρύχωρη καμπίνα επιβατών, όπου θα βολευτούν ακόμη και 5 ενήλικες με υψηλό ανάστημα. Στα ατού είναι και ο χώρος αποσκευών των 521 lt, που έχει απόλυτα κανονικό σχήμα, χαμηλό κατώφλι και αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Η δε πίσω πόρτα μπορεί να ανοίξει και χωρίς χέρια, όπως στο μοντέλο της δοκιμής, αρκεί ο κάτοχος του κλειδιού να περάσει το πόδι κάτω από τον προφυλακτήρα, όπου υπάρχει σχετικός αισθητήρας. Η γεμάτη θέσεις για μικροαντικείμενα καμπίνα ξεχωρίζει για την πρακτικότητά της, η οποία απογειώνεται με το προαιρετικό σύστημα VarioFlex. Αυτό επιτρέπει στα 3 ανεξάρτητα και με ρυθμιζόμενη πλάτη πίσω καθίσματα να σύρονται, διαμορφώνοντας το πορτμπαγκάζ από τα 479 ως τα 588 lt. ή με την αφαίρεσή τους στα 1.810 lt.

Τραβάει και δεν «καίει»

Ο ντίζελ 1,6 TDI με τους 116 ίππους και τα 250 Nm ροπής μόλις στις 1.500 rpm συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και κίνηση στους εμπρός τροχούς, μια διάταξη με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Στην πράξη το σύνολο τραβάει γερά από χαμηλά, έχει πολιτισμένη λειτουργία χωρίς αισθητό κραδασμό και θόρυβο, ενώ προσφέρει και ζωντανές επιδόσεις. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 10,7΄΄ και η τελική ταχύτητα πλησιάζει τα 190 km/h. To κυριότερο όμως είναι οι χαμηλές του απαιτήσεις για καύσιμο με την μέση κατανάλωση να είναι μόλις 4,6 lt/100 km. Με εκπομπές CO2 120 gr/km το Skoda Karoq 1,6 TDΙ έχει ελεύθερη είσοδο στο δακτύλιο και πληρώνει μόλις 117,6 ευρώ τέλη κυκλοφορίας.

Ικανό σε κάθε δρόμο

Η σωστή θέση οδήγησης προσφέρει πανοραμική ορατότητα, ενώ τα εξαιρετικά ανατομικά καθίσματα με το ενιαίο προσκέφαλο εξασφαλίζουν πολύ καλή στήριξη. Από εκεί και πέρα μόλις οι τροχοί αρχίσουν να κυλούν αισθητή είναι η προσεγμένη ηχομόνωση, η άνεση και η υψηλή ποιότητα κύλισης. Το Karoq μέσα στην πόλη είναι ευέλικτο, με λογικό κύκλο στροφής και παρκάρει εύκολα χάρη και στα μαλακά του πηδάλια. Από την άλλη το Karoq εμφανίζει μια ουδέτερη συμπεριφορά με υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και συγκρατημένη κλίση στις στροφές. Τα φαρδιά μετατρόχια εξασφαλίζουν γερό «πάτημα», το τιμόνι είναι ελαφρύ και ακριβές, με τα εξαιρετικά φρένα να τονίζουν το αίσθημα ασφάλειας, που το Karoq καταφέρνει να χτίσει. Το νέο crossover της Skoda έχει στον στάνταρ και προαιρετικό του εξοπλισμό όλα τα σύγχρονα συστήματα άνεσης και ασφάλειας, όπως και αυτό του αυτόματου φρεναρίσματος με αναγνώριση πεζού. Παρά την απουσία τετρακίνησης δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα κίνησης σε πατημένες χωμάτινες διαδρομές με νεροφαγώματα ή βαθιές λακούβες με νερό και λάσπη. Τα 172mm απόστασης από το έδαφος κάνουν τη δουλειά που πρέπει.

To Skoda Karoq 1,6 TDI είναι διαθέσιμο από την Skoda Μακρής ΑE με 21.900 ευρώ στην έκδοση Ambition (προσφέρεται και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG7) και τους καλύτερους όρους χρηματοδότησης στην αγορά.

TEXNOΛΟΓΙΑ

  • 1.598 cc, i4, turbo diesel common rail
    116 PS/3.250-4.000 rpm
  • 250 Nm/1.500-3.000 rpm
  • Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων
  • Κίνηση στους εμπρός τροχούς
  • Τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση
  • Αερ. Δίσκοι μπροστά, Δίσκοι πίσω
  • Γόνατα McPherson και αντιστρεπτική μπροστά, ημιάκαμπτος άξονας πίσω

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ*

  • 0-100 km/h 10,7’’, Τελική ταχύτητα 188 km/h
  • Κατανάλωση 4,6 lt/100 km, Eκπομπές CO2 120 gr/km
  • Διαστάσεις 4.157×1.729×1.480 mm, Βάρος (με οδηγό) 1.160 kg
    *Στοιχεία Κατασκευαστή

Γράφει για τη Skoda Α. Μακρής αε, ο Π. Πατέλος.

Το πρώτο #ŠKODA #KAROQ πανελλαδικά, ήρθε στη Skoda Makris και σας περιμένει να το απολαύσετε από κοντά!
Μαρίνου Αντύπα 98, Νέα Ιωνία (απέναντι από το Ολυμπιακό Στάδιο Αθηνών)

Εσείς θα το οδηγήσετε; Κλείστε το ραντεβού σας στο τ.: 2102715445-6 ή πατώντας εδώ

Α. ΜΑΚΡΗΣ ΑΕ
Σχέση Εμπιστοσύνης!

Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s